Ebbas student

Igår var det studentfirande för min kusin Ebba, grattis kusse! Efter det åkte jag hem till Swerre där det var studentfirande för Rebecca och sen blev det tidig hemgång eftersom jag hade varit uppe sedan 6.15 och hjälpt till på skolan med fotograferingen av studenterna. 




Outfit
Otto och Ebba!
Ebba och jag!
Hann med en lunch på the Fox and Anchor innan det var dags att bege sej till parken!
Moster och kusin!
Sen spelade och sjöng Otto för Ebba, då kom det tårar!
Min älskling och jag hos henne! 




Nu ska jag snart börja fixa mej för halv 7 går bussen till Marbäck där jag kommer befinna mej under kvällen. Blir grillning och fest med klassen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0