It's raining men

Dagen till ära tog jag på mig shorts, ett linne och en tunn kofta över det eftersom det var så himla fint väder när vi cyklade till Sannarp för att gå på yrkesmässan. Det var otroligt dumt eftersom vid tre så börjar det ÖSregna, åska och hagla precis när vi skulle åka hem så Robin fick komma och hämta oss! Grattis till körkortet btw! Åkte runt en stund och pumpade musik, hehe, och nu har jag kommit hem och hunnit plugga lite så nu ska jag sätta på en film och mysa när det är så trist väder...


Marty i den gigantiska militär "bilen"!
Hagel...
Mini är taggad!
Robin och Anna!

Kommentarer
Postat av: Anna

Glad jag ser ut, skäller på han som vanligt, hihihi

2011-05-11 @ 23:17:27
URL: http://annnalundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0