18 års firande

Igår firade vi mig och vi gjorde det riktigt bra! Hade middag och förfest här innan krogen, jag hade också en liten överraskning och det var att jag hade bjudit hit Simon och hans kompisar från Ängelholm. Fett kul! Var verkligen superkul igår och TACK så jätte mycket för alla presenter mina fina vänner!




Jag hade mina nya höga klackar igår och då blev man ju några centimeter längre än Josie, haha!






Paketöppning!







Mina fina vänner sa till i baren att dom skulle spela ja må hon leva för mig, love you guys!

Då var jag taggad och glad, haha :D

Hahaha


Slitna killar imorse, hihi!

Mina awesome paket!

Kommentarer
Postat av: Anonym

18 års firande - har du firat i 18 år redan, eller planerar du att fira i 18 år från och med nu? :)

Eller menade du helt enkelt 18årsfirande?

2011-10-08 @ 18:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0