My day

Dagen började med att Anna och Corny hämtade upp mig och så åkte vi till Östra stranden för att plocka snäckor till något som vi ska göra, hehe. Efter det åkte vi tillbaka till skolan och sen var det studenttävling på g! Tyckte att alla gjorde sjukt bra ifrån sig och åt allt äckligt som vi hade dukat fram. Menyn bestod av:

- Knäckebröd med ketchup och kanel på
- Gräddbulle med kaviar i 
- Makrill och keso 
- En hel gul lök
- Korvbröd med majonäs, kaviar och en röd chilli
- Dricka en äggula med smält smör
- Bläckfisk
- Grisvål (typ?)
- Sockerbitar i grädde som dem skulle leta upp med munnen

Sen var det ju också så att den som åt allt detta blev matad av en person som inte såg någonting ;) Riktigt kul var det! Sen vid 6 när vi var klara med allt åkte jag hem till Celina och hängde med henne, Josie och Elvira en stund! Nu ska snart gå och lägga mig även fast jag börjar halv 2 imorgon så jag blir frisk till nästa vecka!
PUSS



Forever alone

Haha mongo

HAHA

Shorty

Vi kom tvåa också vilket är awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0