Busy Monday

Har furit och flängt hela dagen. Efter bytet till vinterdäck åkte jag och Chico in till stan. Hälsade på på jobbet och kollade lite nya tider, kollade priser för synundersökning och bokade tid på Nudh för klippning och slingning, bokade också fransfärgning på Face & Body. Aldrig testat på det tidigare så det ska bli spänande! 

Åkte sedan hem och tog ut sommardäcken ur bilen, städade bilen och åkte till mormor och J-G och åt mat. Passade även på att åka inom Flygstaden och gjorde lite ärenden. 

Nu har jag precis gjort klart en hallon och blåbärspaj som ska in i ugnen efter jag har lämnat mamma och hennes kompisar på Gastons. 
Paj och Rock of Ages står på schemat för mig ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0